چراغ روشنایی گازی مدل Observer

Monday، ۸ Amordaad ۱۴۰۳

چراغ گازی چیست؟

چراغ روشنایی گازی کووآ مدل KOVEA Observer، یک وسیله کوچک و جمع و جور، برای تامین روشنایی محیط شما. این وسیله قابلیت اتصال به کپسول گاز سفری را دارد. میتواند در شرایط مختلف محیطی مثل خانه، طبیعت، جنگل و کوه برای شما کار کند. محصولات برند کووآ از لحاظ کیفی بی نظیر هستند. کووآ یک برند مطرح کره ای در زمینه تولید تجهیزات کوهنوردی و آشپزی در طبیعت است که بیش از 30 سال سابقه فعالیت دارد.

چراغ گازی به خصوص زمانی که شما به یک مسافرت خارج از شهر به دل طبیعت می روید کاربرد بالایی دارد. شما می توانید از چراغ در کلبه چوبی کوچک جنگلی خود استفاده کنید تا هنگام شب به راحتی شام بخورید یا به امور دیگر رسیدگی کنید. این چراغ همچنین می تواند هنگام کوه نوردی در چادر های مسافرتی شما منبعی مناسب جهت تامین نور باشد تا شما را از ترس ماندن در تاریکی در امان نگه دارد.

چراغ گازی KOVEA مدل OBSERVER

چراغ روشنایی گازی KOVEA OBSERVER، یک وسیله کوچک و جمع و جور، برای تامین روشنایی محیط شما می باشد. این چراغ گازی به دلیل ساختار شیشه ای که دارد باعث جلوگیری از پخش گرمای حاصل از روشن بودن چراغ می شود و در مقابل باد به خوبه از شعله محافظت می کند. این چراغ با اتصال به کپسول های گازی کار می کند و می تواند در شرایط مختلف محیطی مثل خانه، طبیعت، جنگل و کوه برای شما کار کند.

چراغ روشنایی گازی KOVEA OBSERVER دارای پیچ تنظیم جریان گاز است و بوسیله آن میتوان شدت نور را تنظیم کرد. و میزان مصرف گاز آن 38 گرم در ساعت است. چراغ روشنایی کووآ فندک الکتریکی داشته و به وسیله آن روشن می شود. همچنین برای آویزان کردن آن به سطوح مختلف میتوانید از زنجیر متصل به آن استفاده کنید. این چراغ گازی برای شما در سفر های خارج از شهر و طبیعت کاربرد دارد و شما می توانیدحتی در کوهنوردی هم برای تامین نور خود در داخل چادر خود از این محصول استفاده کنید.

مشخصات چراغ گازی کووآ مدل OBSERVER کد KL-103

  • وزن محصول : 158 گرم

  • ابعاد محصول : 6.5×6.5×10.5 سانتی متر

  • ابعاد هاردکیس : 6×6×11 سانتی متر

  • دارای محافظ شعله شیشه ای

  • میزان مصرف گاز : 38 گرم بر ساعت

  • دارای هاردکیس

  • مجهز به فندک

  • دارای توری نسوز

  • مجهز به زنجیز جهت آویزان کردن

    ویژگی چراغ گازی کووآ

    چراغ گازی کووآ چراغ دارای پیچ تنظیم جریان گاز است و بوسیله آن میتوان شدت نور را تنظیم کرد. و میزان مصرف گاز آن 36.5 گرم در ساعت است. چراغ روشنایی کووآ فندک الکتریکی داشته و به وسیله آن روشن میشود. همچنین برای آویزان کردن آن به سطوح مختلف میتوانید از زنجیر متصل به آن استفاده کنید.

    گرمای ناشی از نور چراغ گازی کووآ، به وسیله شعله پوش شیشه ای که وجود دارد محافظت میشود تا به شما آسیب نزند و همچنین باعث خاموش نشدن چراغ در اثر باد و حرکت میشود. اگر شما هم قصد خرید چراغ گازی کووآ مدل Observer KL-103 را دارید کافی است تنها به وب سایت کوه مان مراجعه فرمایید. کوه مان عرضه کننده انواع وسایل و ابزار کاربردی مورد نیاز کمپینگ، کوه نوردی، مسافرت های دریایی و زمینی می باشد.

 

کووآ(KOVEA)

کمپانی کووآ در سال 1982 میلادی در کره جنوبی تاسیس شد و توانست یکی از بهترین‌ها و پیشرو‌ها در این صنعت برای 30 سال اخیر در کره باشد. این کمپانی با شعار رضایت مندی مشتریان، خلاقیت، نوآوری و کیفیت بالا پا به عرصه تولید محصولات کمپینگ و کوهنوردی نهاد و در ابتدای فعالیت خود اجاق گازهای مسافرتی سبک را تولید کرد. پس از آن شروع به طراحی محصولات مورد نیاز طبیعتگردان، گردشگران و ورزشکاران کرد و لوازمی مانند چراغ روشنایی، باربیکیو، اجاق گاز، سرشعله و دیگر تجهیزات جانبی سفر با بالاترین کیفیت تولید کرد. این کمپانی همواره با شعار “فراتر از محدودیت” در پی به وجود آوردن تجربه های به یاد ماندنی برای شما می‌ باشد.