اجاق سفری مدل ZT-202

Monday، ۸ Amordaad ۱۴۰۳

این اجاق پرتابل سفری کوار از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد که یکی از آنها قابلیت شعله پوش است و از همه مهمتر طراحی ویژه آن با ساختار تاشو در پایه های پخش است که باعث شده حرفه ای تر به نظر برسد. علاوه بر این با کپسول گاز بوتان و پروپان نیز امکان استفاده از آن فراهم می باشد.

نقاط قوت

  • سبک و کوچک

  • فندک دار

  • طراحی استاندار

  • قیمت مناسب

  • راندمان حرارتی بالا

  • مجهز به شعله پوش

  • پایه های پخش تاشو

    شرح مشخصات

    خرید اجاق گاز سفری کوار « ZT-202 » برای کوهنوردی ، کمپینگ، مسافرت و ... یک وسیله کاربردی و جمع و جور به حساب می آید که به کمک آن می توانید غذاهای سالم و گرمی را در طول مدتی که بیرون از منزل هستید ؛ تهیه نمایید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه این اجاق گاز سفری به صورت دوگانه مورداستفاده است چراکه هم می توانید با استفاده از گاز شهری و هم با کپسول از آن استفاده کنید. علاوه بر این با بدنه ای مستحکم و جمع و جور طراحی شده تا به راحتی قابل حمل و جابجایی باشد.

    راندمان حرارتی بالا

    جدا از امکانات مناسبی که برای این اجاق گاز فراهم شده از قیمت ارزانی برخوردار بوده و همچنین بسیار کم مصرف و ایمن می باشد. راندمان حرارتی این اجاق گاز سفری برابر با 66.1٪ بوده و با داشتن فندک در دسترس افراد قرار گرفته تا در مدت زمان کمی به وسیله آن غذاهای خوشمزه ای تهیه کنید. و تجربه مسافرت و طبیعت گردی لذت بخشی داشته باشید.
    کوار ( Kovar ) یکی از تولید کننده های لوازم کوهنوردی و کمپینگ محسوب می شود . این شرکت هر ساله با عرضه انواع مدل های ابزار های مورد نیاز کاربران توانسته جلب رضایت اکثر مشتریان را به همراه داشته باشد. اجاق سفری قابل حمل کوار مدل ZT-202 یک وسیله جمع و جور و ایمن برای تمامی کسانی است که دوست دارند در هنگام کمپینگ و یا مسافرت از طبخ غذاهای تازه و گرم لذت ببرند. این اجاق با ساختار تاشو در پایه ها و گیره های بالا، طراحی شده تا حمل آسان و راحتی را توسط آن تجربه کنید

    طراحی جمع و جور

    ساخت و ساز حرفه ای برای وسایل و ابزار هایی که مختص کوهنوردی هستند یکی از مزیت هایی است که بسیاری از شرکت های تولید کننده به آن توجه می کنند و کوار نیز با اجاق گاز پیشرفته سفری ZT-202، ایمنی زیاد و باورنکردنی را پیش روی کاربران قرار داده تا بتوان مدت های طولانی از آن استفاده کرد بدون آنکه از کارایی و کیفیت آن کاسته شود. ابعاد بدنه این اجاق گاز در حالت بسته 9×9.5×9.5 سانتی متر و در حالت باز در حالت بسته 10×16×16 سانتی متر بوده و با وزن سبک و جمع و جوری که دارد امکان جابجایی راحتی را می توان از آن انتظار داشت.

    اجاق گاز ZT-202 Kovar با سوخت از نوع کپسول استوانه ای و داشتن فندک ، به راحتی روشن می شود و مناسب ترین گزینه برای استفاده در مسافرت و فضای آزاد است. این اجاق بین کوه نوردان و کسانی که زیاد مسافرت و کمپین می روند بسیار محبوب است زیرا در حالت بسته شده بسیار جمع و جور است و وزن بسیار سبکی نیز دارد. با توجه به حالت بازشو بودن بازوهای روی گاز امکان قرار دادن قابلمه های نسبتاً بزرگ نیز بر روی آن وجود دارد پس یک محصول همه چیز تمام برای استفاده خارج از منزل است.