تورچ و کاربرد آن

Friday، ۲۹ Tir ۱۴۰۳

تورچ فندکی در مواردی شخصی و صنعتی می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. یکی از کاربرد تورچ فندکی این تورچ همانند فندک اجاق گاز است، که در منزل جهت روشن کردن اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرد. که ما در ادامه بیشتر به کاربرد تورچ فندکی می پردازیم.

کاربرد تورچ فندکی

یکی از کاربرد تورچ فندکی، استفاده صحیح از تورچ فندکی است که ابتدا شعله را با توجه به دستوالعملی که بر روی آن درج شده روی روشن کنید، و آن را چند سانتی متر بالای سطح خود بگیرید. فقط به اندازه ای زرین نزدیک شوید تا سر شعله حدود 10 الی 15 سانتی متر با سطح کار فاصله داشته باشید. به هیچ عنوان دست خود را نزدیک سطح نگذارید. بعد از روشن کردن شعله را به حرکت در آورید به شکلی که دست شما عرض کار را طی کند، بعد یک پله پایین بیایید و همان مسیر را بر گردید. بصورت مارپیچی انجام دهید. نکاتی که هنگام کار با تورچ فندکی باید توجه کرد و نکات مهمی می باشند عبارتنداز:

  • هیچگاه شعله را روشن رها نکنید.

  • شعله مستقیم روی سطح نگیرید.

  • اتاق کار شما باید دارای تهویه باشد تا اگر بخار حاصل شد سریعا از محیط خارج شود.

  • کپسول را در جای گرم نگهداری نکنید.

  • هنگام وصل کردن نازل کپسول به صورت ایستاده باشد.

    مشاهد و خرید

    تورچ فندکی

    تورچ فندکی در مصارف شخصی کاربردهای گوناگونی دارند. یکی از مصرف های مهمی که ما از این محصول استفاده می کنیم برای روشن کردن ذغال خواهد بود. با استفاده از این تورچ فندکی می توانید شعله مستقیم به ذغال داشت تا براحتی آن را روشن نمایید.

    موارد دیگر که تورچ فندکی کاربرد دارد از این محصول در صنعت هم مورد استفاده قرار می گیرد. که نمونه کارهای که آنان می توان به گرم کردن اجسام فلزی جهت خم نمودن نیز اشاره کرد. مشعل های معروف دیگر شامل نوع تفنگی هستند. این مدل به دلیل کیفیت بالا و شعله قوی برای مصارف صنعتی مانند جوشکاری و ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که هیچوقت تحت هیچ شرایطی نباید تورچ فندکی را در دسترس کودکان قرار داد. علیرغم ظاهر دستگاه برای افراد غیر ماهر خیلی خطرناک می باشند.